شهاب داودی
شهاب داودی

شهاب داودی

کلیات پروژه و پایان نامه

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید.
  1. در انتخاب موضوع پروژه به قابل انجام بودن آن با در نظر گرفتن محدودیت‌های زمانی (مثلا در طول یک ترم)، مکانی (حضور فیزیکی در محل انجام پروژه)، تجهزاتی (امکانات در دسترس کارگاهی و آزمایشگاهی)، مالی (منابع مالی مورد نیاز برای خرید و تهیه مواد اولیه و امکانات مورد نیاز) و… توجه فرمایید. همچنین سعی کنید موضوع برای شما جذابیت داشته و مورد علاقه شما نیز باشد.

  2. زمان‌بندی انجام، تحویل و ارائه قسمت‌های مختلف پروژه در صفحه تقویم ذکر شده است. حتما رعایت فرمایید تا نمره کامل را کسب کنید.

  3. مقدار وقتی که دانشجو برای این درس صرف می‌کند به ازاء هر واحد حدود 50 ساعت است. به عنوان مثال اگر پروژه‌‌ی رشته‌ای معادل 3 واحد تعریف شده باشد، لازم است دانشجو برای انجام آن پروژه حدود 150 ساعت زمان مفید صرف کند.

  4. ارتباط و تعامل بین مدرس و دانشجو از راه‌های زیر انجام می‌شود:

  1. دیدارهای حضوری از پیش برنامه‌ریزی و تعیین شده؛

  2. پیام کوتاه (SMS) برای هماهنگی‌ها؛

  3. استفاده از ابزار پست الکترونیک برای طرح سوالات و ارسال فایل‌ها.

مجددا تکرار می‌شود که شما در خارج از زمان حضور مدرس در دانشگاه و نیز در زمان‌های خارج از برنامه زمان‌بندی ملاقات، می‌توانند سوالات و مشکلات درسی خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس davoudi@gmail.com مطرح کنند. در خط Subject حتما عبارت Project Student را ذکر کنید، در غیر اینصورت امکان دارد پاسخ‌گویی با تاخیر طولانی همراه شود.