شهاب داودی
شهاب داودی

شهاب داودی

کلیات درس کاربرد تکنولوژی‌های پیشرفته در صنعت خودرو

عنوان: کاربرد تکنولوژی‌های پیشرفته در صنعت خودرو

Advanced Technologies in Automobiles (ATA)

تعداد واحد: 3

نوع واحد: نظری و عملی

پیش‌نیاز: الکترونیک خودرو

روز  و ساعت تشکیل: به تابلو اعلام برنامه یا پرتال آموزشی دانشگاه مراجعه شود.

محل تشکیل کلاس: دانشگاه شهید رجایی، دانشکده مهندسی مکانیک 

هدف: شورای عالی برنامه‌ریزی هدف این درس را چنین بیان می‌دارد: دانشجو پس از گذراندن این درس انواع سیستم‌های جدید به‌کار رفته در خودروهای جدید را توضیح می‌دهد.

در هر صورت، هدف این درس، هرگز این نیست که فلان شرکت، چه قطعه‌ای را مورد استفاده قرار می‌دهد و چه نامی برایش گذاشته، یا اینکه فلان حروف اختصار، مربوط به چیست. بلکه هدف این است که با مفهوم، مزیت‌ها و معایب، قابلت‌های بالفعل و بالقوه، چگونگی استفاده از هر فن‌آوری مدرنی یا یافتن کاربردی جدید از فناوری‌های موجود در صنعت خودرو به منظور کسب هدفی مشخص، آشنا شد. و نیزاین قابلیت در دانشجویان پدید آید که بتواند تحولات تکنولوژیکی را دنبال کرده، خود را به روز نگه دارد و از نگرش خاصی برای استفاده از تکنولوژی‌های نوین برخوردار گردد.


نکات قابل توجه

• زمان دسترسی به مدرس خارج از برنامه کلاس درسی: به برنامه مدرس در دانشگاه خود توجه کنید.

• در خارج از ساعات دسترسی به مدرس، دانشجویان می‌توانند سوالات و مشکلات درسی خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس davoudi@gmail.com مطرح کنند. در خط Subject حتما عبارت Rajaee Student را ذکر کنید، در غیر اینصورت امکان دارد پاسخ‌گویی با تاخیر طولانی همراه شود.

• علاوه‌بر این شما می‌توانید با پیامک (SMS) نیز سوالات خود را با ایشان در میان بگذارید.

• گروه http://groups.google.com/group/ata_students مکانی برای به اشتراک گذاشتن فایل‌های مربوط به پروژه‌ درسی دانشجویان درس تکنولوژی‌های پیشرفته در خودرو می‌باشد. شما همچنین می‌توانید با دانشجویان دوره‌های گذشته این درس از طریق این گروه ارتباط برقرار کنید. از دیگر ویژگی‌های این گروه، دسترسی به فایل پروژه دانشجویان گذشته و نیز چندین فایل سود‌مند دیگر است.
به دانشجویان این درس توصیه می‌شود برای عضویت در این گروه اقدام نمایند.
http://groups.google.com/group/ata_students